Så sant som det är sagt (skrivet)..

- s as in sofia säger:

hahah aa

verkligen

killar tänker för lite och tjejer förmycket

det är felet


A n n a säger:

EXAKT!!
det funkar liksom inte
det är vekrligen det som leder till ALLA missförstånd
i grund och botten


- s as in sofia säger:

ja

det är verkligen så

killar tänker inte

därför fattar dom inte när dom gör fel

tjejr tänker hela tiden vilket gör att man hittar fel


A n n a säger:

det där är vkerligen på pricken

huvudet på spiken

och msn och sms gör inte saken bättre heller

ÄNNU svårare att tolka varandra


- s as in sofia säger:

Killar :"skrev hon kyss? vill hon nått nu?"

Tjejer: "shhiiit han har inte skrivit på en kvart, fan han vill inte ha mig"


A n n a säger:

HAHAHAHAHAHAHAH

Du är så klockren!!


- s as in sofia säger:

i slutändan blir konversationen typ:

Tjejen: men du skrev ju inte

killen: jag trodde inte du ville nått ändå

Tjejen: Men jag skrev ju < 3

Killen: men det tog ju bara en timme innan jag svarade

tjejen: Om du inte bryr dig mer än det så ka det var

så går de skillda vägar en halv timme innan hon skriver : Förlåt

sedan tar det en timme innan han svara och allt är tillbaka där de slutatde


A n n a säger:

EXAKTEXAKT-PRECIS!! hahahah

image133
Sofia Landström - Anna Eklund <3 (och jag lovar, vi kommer säkert på meningen med livet i nästa konversation xD)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det gör vi garanterat, jag ska sitta och fundera på det imon när jag gråter över mitt skit schema xD haha! You are the Greatest! (L)

2007-08-15 @ 22:58:53
URL: http://Sofialandstrom.blogg.se
Postat av: Alexandra

haha klockrent

2007-08-16 @ 11:23:42
Postat av: Cop

varför blir jag bara så arg när jag läser det här? tjejer tänker? erhm... rajt

2007-08-16 @ 12:03:27
Postat av: Annnaa

Cophe, lille vän, tjejer tänker för MYCKET! inte bra, okej??

2007-08-17 @ 14:14:10
URL: http://annaeklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0