Konsten att packa

Jag är nog sämst på att packa.

Visserligen brukar jag få med mig allt jag behöver, och lite till, men innan dess är det ett himla sorterande för att bara ta med det man verkligen behöver. Kom idag fram till att jag varken behöver locktång, vinterjackan eller popcornmaskinen (JA, jag ville verkligen få med mig den! Tänk om jag skulle få jättestort behov av att bjuda en spanjor på popcorn, then, what to do???).
Men eftersom jag trots allt beslutade att lämna detta hemma kanske jag inte är sämst på att packa trots allt, bara lite halvkass :)

Förresten, kommer ni ihåg det där med att jag har slutat blogga? Jag tror visst att jag gör det igen..Helt säker är jag ju förstås inte, men det verkar ju onekligen så ;)

Undrar om min bloggcoach finns kvar därute... Danne, är du kvar?

image142

Familjen Ljungberg/Eklund - Gran Canaria 20/2-27/2

Ha det bäst här hemma!
Bisous! :D

Kommentarer
Postat av: Alexandra

popcornmaskin, du är rolig du! haha

2008-02-20 @ 13:10:50
Postat av: malik

najs anna. börja blogga igen nu:)

2008-02-25 @ 12:30:52
Postat av: Rebecca

Lite ballt å stöta på dig där, i Las Palmas! :O haha.. Hoppas ni hade en bra semester. Trots att de tre första dagarnas väder typ... SÖG!? :P

2008-03-02 @ 15:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0