PLUGGSTOP!

För första gången i mitt 18 år långa liv, känner jag att jag inte har kontroll alls på skolarbete. Visst, jag har varit sjukt stressad och sent ute tidigare, men jag har alltid känns som att inte är hela världen och att det kommer lösa sig ändå. Men inte nu :s
Jag har fruktansvärt mycket att göra, saker som jag borde tagit tag i för länge sedan! Och jag reagerar på sämsta sätt när jag blir så här stressad, för istället för att lägga i en extra växel gör jag INGENTING! Usch, dumma mig :( Och inte har jag något sommarjobb heller, men det är mitt eget fel. Det med). Snart kommer Jacob hit också, så då lär det ju inte pluggas speciellt mycket. Men det gör inget, iofs :)

JÄVLA SKOLHELVETE!!!!!!! FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN.
Kolla! Det hjälpte inte ens att svära..

I-lands problem nummer ett verkligen, förlåt. Men ändå.

Hoppas ni lyckas bättre (eller nej, hoppas ni är ÄNNU sämre än jag!!)

/Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

dör också av allt plugg :(

2008-03-02 @ 21:33:20
Postat av: Bobbie

Åh anna eklund, har ni blivit tillsammans nu, guud vad myyss isf!?! Puss Fia

2008-03-02 @ 22:49:09
URL: http://bobbie.webblogg.se
Postat av: elin

skadeglädjen gör en alltid glad ;D

2008-03-24 @ 00:25:21
URL: http://neeli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0